Kampaania „Parima ujumisoskusega klass“ kestab terve maikuu ja selle eesmärgiks on motiveerida õpilasi ujuma õppima, teadvustada ujumisoskuse vajalikkust ning selgitada, mida tähendab ujumisoskus.
Ujumisoskuse testimiseks on loodud konkreetne väljakutse, mille läbimine annab selge signaali selle kohta, kas ujumisoskus on omandatud või mitte. Test sisaldab hüppamist sügavasse vette, ujumist 100 meetrit rinnuli asendis, sukeldumist ja eseme toomist käega põhjast, püsimis paigal puhates ja asendeid vahetades kolm minutit ning ujumist seejärel 100 meetrit selili asendis ja veest väljumist.
„Parima ujumisoskusega klass“ kampaania patroon on ka sel aastal Eesti parim meesujuja Kregor Zirk, kes on valmis jagama avalikkusega ujumisoskuse tähtsust ning õpetusi piisavaks ujumisoskuse omandamiseks. Esimesed 1500 osalejat saavad Veega Sõber ujumismütsid Arenalt ning kõigi kampaanias osalevate klasside ja klasside õpetajate vahel loositakse välja põnevaid auhindu Kalev Spa Veekeskuselt, Tervise Paradiisi Veekeskuselt, Super Skyparkilt, Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumilt, AHHAA Teaduskeskuselt, Kadarbikult ja ProSwimilt.
Peaauhind on vahva ujumine koos Kregor Zirkiga tervele klassile. Peaauhind loositakse välja 31. mail.
Kuna suvi pole enam kaugel ja ujumisoskus ning veeohutusalane teadlikkus on äärmiselt oluline, siis on väga tähtis pöörata tähelepanu ujumisoskusele ja selle vajalikkusele, esimestele sammudele ujuma õppimisel ning turvalisele käitumisele suvel veekogu ääres.
Loodame, et kampaania „Parima ujumisoskusega klass“ aitab kaasa ujumisoskuse populariseerimisele ning tõstab teadlikkust selle vajalikkusest. Koos saame tagada turvalise suve ja veemõnude nautimise kõigile.